Έλεγχος και συντήρηση υβριδικού αυτοκινήτου

Η πολυπλοκότητα ενός υβριδικού αρχικά τρομάζει, όμως ο υποψήφιος αγοραστής δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.

Οι μπαταρίες ζητούν αντικατάσταση συνήθως στα 15-20 χρόνια, ο ηλεκτροκινητήρας δεν αποκλείεται να διαθέτει εγγύηση εφ’ όρου ζωής.

Η συντήρηση σε εξειδικευμένο  συνεργείο και στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ. Το λογισμικό δέχεται αναβαθμίσεις και ενημερώσεις, τις οποίες διαθέτουν τα διαγνωστικά των ειδικευμένων  συνεργείων, χώρια την μηχανολογική εξειδίκευση που απαιτεί το εκάστοτε σύστημα.

Οδηγικά μπορείς να ελέγξεις και να διαπιστώσεις την κατάσταση της γεννήτριας από το πεντάλ του φρένου.

Η ανάκτηση ενέργειας προκαλεί μια ξύλινη αίσθηση στο πεντάλ, ενώ και η λειτουργία της σε κάνει να πατάς περισσότερο από όσο χρειάζεται το φρένο μέχρι να συνηθίσεις.

Κοντολογίς, αν το πεντάλ του φρένου ΔΕΝ σου φανεί περίεργο σημαίνει πως η γεννήτρια δυσλειτουργεί, άρα δεν φορτίζει όπως πρέπει τις μπαταρίες.

Αστικοί μύθοι

Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων έχουν ταυτιστεί -κακώς- με τις αντίστοιχες των smartphones, με κάποιους να ανησυχούν για παρόμοια περιστατικά εκρήξεων.

Η συστοιχία των μπαταριών βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου, έγκλειστη σε υποπλαίσιο χάλυβα ή ατσαλιού υψηλής αντοχής και θερμομονωτικού υλικού.

Ακόμα και όλα στραβά να πάνε, να αποτύχουν όλες οι δικλείδες ασφαλείας και να υπερφορτιστούν, η εκδήλωση πυρκαγιάς είναι εξαιρετικά δύσκολο να εκδηλωθεί και απίθανο να επεκταθεί.

Εξίσου απίθανο είναι ένα «μπλακάουτ» του αυτοκινήτου.

Διόλου μικρή μερίδα του αγοραστικού κοινού ανησυχεί πως ενδεχόμενη αστοχία στο υβριδικό σύστημα, ενδέχεται να «κατεβάσει διακόπτες» στο αυτοκίνητο αφήνοντας τον οδηγό δίχως φρένα και τιμόνι.

Το τρίπτυχο γεννήτρια-μπαταρίες-ηλεκτροκινητήρας είναι αυτόνομο και λειτουργεί σε συνεργασία με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σε περίπτωση που αστοχήσει, το θερμικό μοτέρ αναλαμβάνει κατευθείαν.

Το ίδιο ισχύει και για την αντίστροφη περίπτωση. Στο ακραίο σενάριο όπου ο βενζινοκινητήρας «σπάει», το ηλεκτρικό μοτέρ ενεργοποιείται αυτόματα ώστε να δώσει την δυνατότητα στον οδηγό να ακινητοποιήσει το όχημα με ασφάλεια.

Ακόμα και όταν εμφανίζεται άδεια η μπαταρία, υπάρχει αποθηκευμένο ένα ποσό ενέργειας «emergency» το οποίο χρησιμοποιείται μόνο για να λειτουργήσει το ηλεκτρο-υδραυλικό κύκλωμα τιμονιού και φρένων.

Με λίγα λόγια, ένα υβριδικό είναι το ίδιο ασφαλές με ένα συμβατικό αυτοκίνητο!

Στη ΝΜ CarService θέλουμε το κάθε αυτοκίνητο να λειτουργεί άψογα. Εκτός από τις καθιερωμένες εργασίες σε κάθε service θα ελέγξουμε προσεκτικά όλη την κατάσταση του αυτοκινήτου σας με κάθε λεπτομέρεια για να διασφαλίσουμε την ασφαλή και τέλεια λειτουργία του.
Τώρα με το πρόγραμμα των ειδικών εκπτώσεων που ισχύει για τους φίλους της σελίδας μας τηλεφωνήστε στο 210 8044295 για να επωφεληθείτε κι εσείς από τις μοναδικές μας προσφορές

Προκειμένου να σας παρέχουμε την κατάλληλη εμπειρία στην ιστοσελίδα nmcarservice.gr, χρησιμοποιούμε την τεχνολογία cookies όπου με την επίσκεψή σας αποδέχεστε τη σχετική χρήση τους. nmcarservice.gr

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close